orkesten

bescherm
comité

Steun Harmonie Schelle
en geniet van tal van voordelen

Steun Harmonie Schelle en geniet van tal van voordelen

Ligt het Koninklijk Harmonieorkest Schelle u ook nauw aan het hart? Dan is dit het moment om u aan te sluiten bij ons beschermcomité.

U mag zich opnieuw verwachten aan een jaar vol muzikale en ontspannende activiteiten. Vrijwilligers en muzikanten zetten hun schouders onder allerlei evenementen. Het bestuur en de verschillende werkgroepen zijn het hele jaar door actief om alles in goede banen te leiden. Toch stuiten we daarbij telkens op een heleboel praktische en financiële bezorgdheden: nieuwe muziekwerken aanschaffen, muzikanten en instrumenten verzekeren, zalen huren, …

Als lid kan u ons helpen. Uw financiële steun in de vorm van een lidmaatschap is voor ons essentieel. Het geeft ons de ruimte om zowel de muzikanten te ondersteunen als de luisteraars te verrassen.

Het beschermcomité 2024

An Vermeulen
Dieter Wachters

Harmonie Schelle

Deel uitmaken van een orkest is zo veel meer dan samen musiceren. Natuurlijk dragen we kwaliteit hoog in het vaandel.
Nog meer zit het verenigingsleven in ons bloed. Behalve allerhande concerten, organiseren we jaarlijks een aantal evenementen die onze muzikanten dichter bij elkaar brengen en vriendschapsbanden creëren.