samenwerken

samenwerken
met een van onze
orkesten?

Bent u op zoek naar een indrukwekkende manier om uw evenement op te luisteren? U kan één van onze orkesten boeken! Doe beroep op onze jarenlange ervaring om uw evenement de nodige muzikale omkadering te geven. Van grote tot kleine concepten, we vinden voor alle noden een passend muzikaal antwoord.

Doe beroep op onze ervaring

We traden reeds op met tal van artiesten zoals Raymond van het Groenewoud, Ozark Henry, Jelle Cleymans, Maud Vanhauwaert, Elena Peeters, Hanne Roos, Lies van de Wege, Francois Glorieux en vele anderen. We werkten samen met Johan de Meij, namen CD's op met o.a. Dirk Brossé, en deden samenwerkingen met tal van koren zoals Makeblijede

We traden reeds op met tal van artiesten zoals Raymond van het Groenewoud, Ozark Henry, Jelle Cleymans, Maud Vanhauwaert, Elena Peeters, Hanne Roos, Lies van de Wege, Francois Glorieux en vele anderen. We werkten samen met Johan de Meij, namen CD's op met o.a. Dirk Brossé, en deden samenwerkingen met tal van koren zoals Musa Horti, Makeblijde, Cantando en Helicon.

contacteer ons

in het buitenland

Harmonie Schelle was al te gast in Nederland, China, Spanje, Ijsland, Griekenland, Oostenrijk,… Concertreizen die stuk voor stuk zorgen voor een hechte band tussen onze leden. Ze zijn één van de pijlers die onze vereniging maakt tot wat het is.