orkesten

INTERESCAUT

ECHO IN DE
INTERESCAUT

Koninklijk HarmonieOrkest Schelle wilde de lente inluiden op het Vlinderplein in De Schorre. We gokten met het Belgische weer en hebben verloren. Maar niet getreurd! Met de Interescaut hebben we een méér dan waardig alternatief in petto.

Een 100-koppig orkest uit de hoogste afdeling van ons land onder leiding van topdirigent Steven Verhaert zorgt voor een gratis namiddag muziek, een hapje en een drankje in een gezellige sfeer.

Kom gratis genieten van dit muzikaal feest met zicht op de turbinehal en de Schelde.

Praktisch

Echo

21 april 2024

Deuren: 14:30u, Concert 15:00u

Deuren: 14:30u,
Concert 15:00u

Interescaut Schelle
Interescautlaan 100, 2627 Schelle

'Oude refter' van de Interescaut
Interescautlaan 100,

info@harmonieschelle.be

koninklijk
harmonie
orkest
schelle

koninklijk
harmonie
orkest
schelle

Het Koninklijk HarmonieOrkest Schelle komt met trots uit in de 'Superieure afdeling'. Daarmee behoren ze in België tot de top van de amateur harmoniewereld.

STEVEN
VERHAERT

STEVEN
VERHAERT

Muzikale leiding, Dirigent

Reeds 4 jaar leidt maestro Steven Verhaert het Koninklijk HarmonieOrkest Schelle naar ongekende hoogten. Hij ademt muziek. Als docent Hafabra-directie aan het Koninklijk Conservatorium Antwerpen en Musical Director van Festival Brassband behoort hij tot de absolute top in België.

Harmonie Schelle

Deel uitmaken van een orkest is zo veel meer dan samen musiceren. Natuurlijk dragen we kwaliteit hoog in het vaandel.
Nog meer zit het verenigingsleven in ons bloed. Behalve allerhande concerten, organiseren we jaarlijks een aantal evenementen die onze muzikanten dichter bij elkaar brengen en vriendschapsbanden creëren.