INSTAP

Dirigent Maya Dufour

Palmares

Praktische info

Wij zijn de instappers van Harmonie Schelle, een jonge bende die een passie voor muziek deelt.

We doen dit op de wekelijkse repetitie, maar ook op allerlei andere activiteiten. Zo is er elk jaar de muziekweek, allerlei concerten, etc. De goede band versterken we met een dagje pretpark, een jongerenweekend en een spetterende BBQ om het werkjaar mee af te sluiten.

Iedereen die minimum 1 jaar een instrument bespeelt, is bij ons welkom. Je kan een instrument huren van de harmonie als je met ons komt meespelen. Volgende instrumenten kunnen meespelen: hobo, fluit, klarinet, fagot, saxofoon, trombone, trompet, hoorn, euphonium, tuba, slagwerk maar ook cello, contrabas en piano zijn welkom!

MAya
dufour

MAya
dufour

Instap HarmonieOrkest Schelle

Maya is violiste met roots in Zweden en Finland. Opgegroeid in een muzikale familie speelde ze haar eerste noten al op 3-jarige leeftijd. Momenteel studeert ze aan het Koninklijk Conservatorium Antwerpen. In het dagelijks leven is ze muziekpedagoge, een beroep dat ze met hart en ziel uitoefent. Ze houdt ervan om haar liefde voor muziek door te geven aan mensen van alle leeftijden. Als violiste heeft Maya al op menig internationaal podium gestaan. Ons Instap HarmonieOrkest is met Maya in de perfecte handen.

palmares

Praktische info

Repetities

Zaal Ravenstein