ECHO
IN DE SCHORRE

ECHO IN DE SCHORRE

Koninklijk HarmonieOrkest Schelle luidt de lente in op het Vlinderplein in De Schorre.

Een 100-koppig orkest uit de hoogste afdeling van ons land onder leiding van topdirigent Steven Verhaert zorgt voor een gratis namiddag muziek en een drankje in een gemoedelijke sfeer.

Kom gratis genieten van dit muzikaal feest onder het indrukwekkend overdekte vlinderplein. Zelfs bij regen zorgen wij voor de sfeer!

Echo in de Schorre

21 april 2024

Vanaf: 14:00u, Concert 15:00u

Vlinderplein De Schorre, Schommelei 1, 2850 Boom

info@harmonieschelle.be

koninklijk
harmonie
orkest
schelle

koninklijk
harmonie
orkest
schelle

Het Koninklijk HarmonieOrkest Schelle komt met trots uit in de 'Superieure afdeling'. Daarmee behoren ze in België tot de top van de amateur harmoniewereld.

STEVEN
VERHAERT

STEVEN
VERHAERT

Muzikale leiding, Dirigent

Reeds 4 jaar leidt maestro Steven Verhaert het Koninklijk HarmonieOrkest Schelle naar ongekende hoogten. Hij ademt muziek. Als docent Hafabra-driectie aan het Koninklijk Conservatorium Antwerpen en Musical Director van Festival Brassband behoort hij tot de absolute top in België.